Pirkimo sąlygos
Turinys
- Bendrosios sąlygos ir nuostatos
- Kainodara, PVM skaičiavimas ir užsakymas
- Pristatymas ir siuntimas
- Atšaukimo teisė, grąžinimas ir keitimas
- Skundai ir garantijos sąlygos
- Ginčai ir taikytina teisė
- Atsakomybės apribojimas
- Žinutė klientams lauke EU
- Produkto informacija
- Sąlygų ir nuostatų pakeitimai
- Asmens duomenys ir privatumas
- Padėkite mums padėti jums
1. Bendrosios sąlygos ir nuostatos
Apsipirkti pas Barista antis Espresso (www.barista-espresso.pamatyti ir susiję domenai) turite būti vyresni nei 18 metų. Pirkimo sutartis sudaroma, kai jūsų mokėjimas patvirtinamas užsakant mūsų internetinėje parduotuvėje.
Apie jūs naudojate kito asmens asmens duomenis be jo sutikimo ir dėl to jam padarote finansinę ar kitokią žalą Barista antis Espresso, Apie tai bus pranešta policijai.
Pasiliekame teisę nutraukti pardavimus.
Apie Jei sandoris pažymėtas kaip rizikingas, pasiliekame teisę paprašyti papildomo tapatybės patvirtinimo per truid.app. Žinoma, jūs turite teisę atsisakyti, bet mes taip pat turime teisę atsisakyti pardavimo.
2. Kainodara, PVM skaičiavimas ir užsakymas
2.1 Kainodara: Atsiskaitant, kainos mūsų parduotuvėje konvertuojamos į vietinę (Europos) valiutą, Šveicarijos frankus, Norvegijos kronas ir Didžiosios Britanijos svarus, priklausomai nuo jūsų pristatymo adreso (ne jūsų geografinės vietos!).
2.2 PVM apskaičiavimas: Visiems klientams, esantiems EU Kainos nurodytos su PVM, kuris apskaičiuojamas pagal vietinį PVM tarifą, priklausomai nuo jūsų pristatymo adreso. PVM tarifai skirtingose šalyse skiriasi. Norėdami pamatyti savo kainą su teisingu PVM, naudokite šalies parinkiklį mūsų parduotuvėje (viršutiniame dešiniajame puslapio kampe).
Apie Jei įdėdami prekes į krepšelį nenaudojate teisingo savo šalies domeno, atsiskaitant vis tiek bus taikoma teisinga valiuta ir PVM tarifas, pagrįstas jūsų pristatymo adresu.
2.3 B2B viduje EU: Galime pristatyti ir kitoms įmonėms regione. EU be PVM, tačiau tam reikalingas galiojantis įmonės PVM mokėtojo kodas.
**2.4 Klientai lauke EU, Norvegijoje, Šveicarijoje ir JK netaikome PVM Barista Espresso, nes mes nerenkame PVM šioms šalims. Todėl kainos mūsų parduotuvėje šioms šalims yra mažesnės (be PVM), o šių šalių klientai yra atsakingi už visus muitus ir PVM, taikomus pasienyje.
2.5 Užsakymas: Kai užbaigsite užsakymą, jūsų el. pašto adresu bus išsiųstas patvirtinimas. Patvirtinime bus visa išsami informacija. Apie produktai, kainos, sąskaitų faktūrų išrašymo ir pristatymo adresas.
Šio patvirtinimo el. laiško apačioje rasite nuorodą, kuria galėsite atsisiųsti sąskaitą faktūrą.
Apie Jei užsakymo patvirtinime yra klaida, nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu informacija@barista-espresso.pamatyti.
Esant prekių trūkumui arba neteisingam likučiui, pasilieka teisę Barista antis Espresso teisę atšaukti pirkimą. Tokiais atvejais susisieksime su jumis el. paštu, kad išspręstume problemą.
Gali būti taikomi siuntimo mokesčiai, kurie priklauso nuo pristatymo vietos ir svorio ir apskaičiuojami atsiskaitant. Barista antis Espresso pasilieka teisę taisyti klaidas, pvz., kainų informaciją, akcijas, nuolaidų kodus ar produkto informaciją, kuri gali būti rodoma internete arba parduotuvėje.
2.6 Mokėjimo būdai:
Mes naudojame kelis mokėjimo būdus, kaip parodyta žemiau:
• Debeto / kredito kortelės („Visa“, „Mastercard“, „Maestro“, „Amex“, „UnionPay“).
• „Apple Pay“
• „Google Pay“
• Apmokėjimas apsipirkime (iš „Shopify“)
• „Klarna Pay Later“, „Pay Now, Slice It“ – prieinama klientams Austrijoje, Suomijoje, Vokietijoje, Nyderlanduose, JK, Danijoje, Norvegijoje ir Švedijoje.
• Bancontact
• Idealus
Norėdami atlikti mokėjimus tiesiogiai į mūsų banką, pirmiausia susisiekite su mumis.
Tarptautiniams banko pavedimams taip pat naudojame Išmintis.com.
Paprastai mokėjimo sumą jūsų kortelėje rezervuojame ir nuskaitome ją tik tada, kai esame tikri, kad galime pristatyti jūsų užsakymą arba Apie mes sutarėme su klientu Apie kad produktas turi būti užsakytas. Atšaukimo atveju mes tiesiog atšaukiame rezervaciją.
3. Pristatymas ir siuntimas
3.1 Pasaulinis pristatymas:
Barista Espresso / „Machiels Nordic AB“ siunčia produktus iš mūsų parduotuvės visame pasaulyje.
Kai kurie siuntimo apribojimai:
Tačiau gamintojai taiko apribojimus: kai kurie espreso aparatai ir šlifuokliai kurie yra skirti EU-rinkos nėra skirtos parduoti klientams už jų ribų EU, pavyzdžiui, JAV dėl įvairių priežasčių.
Klientai viduje ir lauke EU:
Klientai viduje EU gali automatiškai užbaigti pirkimą, nes siuntimo išlaidos apskaičiuojamos visiems EUšalyse, Šveicarijoje, Norvegijoje ir Jungtinėje Karalystėje.
Klientai kitose šalyse pirmiausia turi susisiekti su mumis ir informuoti mus Apie ką jie ketina pirkti, ir nurodykite pristatymo adresą, kad galėtume gauti siuntimo kainos pasiūlymą iš savo kurjerių įmonių.
3.2 Apdorojimo laikas:
Įprastomis aplinkybėmis mūsų apdorojimo laikas yra 24 valandos, o kai turime daug užsakymų, tai trunka daugiausia 2 dienas, o švenčių dienomis gali užtrukti ilgiau.
Užsakymai, pateikti savaitgaliais ir penktadienio popietėmis, bus išsiųsti pirmadienį arba antradienį.
3.3 Atsiėmimas iš mūsų:
Daugumai prekių siūlome galimybę atsiimti užsakymus iš mūsų ir mūsų tiekėjų Švedijoje, jei prekė yra sandėlyje. Norėdami atsiimti užsakymą, atsiskaitydami pasirinkite pristatymo parinktį „Atsiėmimas“. Susisiekite su mumis adresu informacija@barista-espresso.pamatyti baigus pirkimą. Atsiimdami siuntinį, nepamirškite pateikti galiojančio asmens dokumento. Apie Jei siuntinį už jus atsiima kitas asmuo, jis privalo pateikti ir jūsų, ir savo asmens tapatybės dokumentus.
Kaina: Visada nemokama (t. y. jokių siuntimo mokesčių)
3.4 Pristatymo būdai / kurjerių įmonės:
Mes naudojame „Postnord Sverige“, UPS, DHL, DB Schenker ir FedEx paslaugas ir visada pateikiame siuntos sekimo numerį.
3.5 Pristatymas:
• Pristatymo laikas Švedijos teritorijoje yra 1–5 dienos (paprastai, priklausomai nuo atstumo ir kurjerių įmonių užimtumo) ir gali būti ilgesnis už Švedijos ribų. Užsakytų prekių pristatymas trunka ilgiau: vidutiniškai 1–2 savaites.
• Pristatymas į artimiausią pristatymo punktą nurodytu adresu. Jūsų prekės bus išsiųstos į artimiausią pristatymo punktą nurodytu adresu. Kai siunta atvyks į pristatymo punktą, gausite pranešimą ir galėsite atsiimti savo siuntą su ID ir sekimo ID arba keturženkliu kodu. Atsiimti siuntą galima asmeniškai arba per atstovą. Agentas turi pateikti savo ir pirkėjo asmens dokumentus.
Siekdami apsisaugoti nuo sukčiavimo, pasiliekame teisę pristatyti prekes į artimiausią pristatymo punktą, kuriame atsiimant prekes visada reikia pateikti asmens tapatybės dokumentą. Tačiau ši paslauga ne visada įmanoma, nes kurjerių įmonės ne visada siūlo tokią galimybę. Tokiais atvejais pristatysime prekes tiesiai į jūsų duris.
Apie pristatymo vėlavimai (mes jums apie tai nepranešame) Apie ilgesnis pristatymo laikas) susisiekite su mumis informacija@barista-espresso.pamatyti.
3.6 Neteisingas pristatymas:
Apie Jei gavote prekę, kurios neužsisakėte, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba tel. informacija@barista-espresso.pamatyti tada mes padėsime jums grąžinti prekę.
3.7 Transportavimo metu padaryta žala:
Apie Jei pastebėjote pakuotės pažeidimą, nedelsdami praneškite apie tai informacija@barista-espresso.pamatytiRekomenduojame nepriimti pažeistos siuntos, nes jos nebeįmanoma atsekti iki vežėjo. Apie Jei atidarę pakuotę pastebėjote pažeidimų, kuriuos galima susieti su transportavimu, susisiekite su mumis adresu Barista Espresso nedelsiant.
3.8 Atsakomybė:
Mes neprisiimame jokios finansinės atsakomybės už vėlavimus, atsiradusius dėl siuntų bendrovių kaltės.
3.9 Siuntimo išlaidų apskaičiavimas:
Siuntimo išlaidos apskaičiuojamos pagal siuntos svorį ir paskirties vietą.
4. Atšaukimo teisė, grąžinimas ir keitimas
4.1 Bendroji informacija Apie Atsisakymo teisė ir keitimas
Įjungta barista-espresso.pamatyti Apsipirkdami mūsų internetinėje parduotuvėje, turite 14 dienų teisę atsisakyti pirkimo. Galite grąžinti prekę per 14 dienų nuo jos gavimo ir atgauti visus pinigus. Prekė turi būti originalios būklės – ji negali būti naudota, tačiau gali būti išpakuota ir kruopščiai patikrinta. Prekė turi būti grąžinama gerai supakuota originalioje pakuotėje, svarbu, kad ji būtų pristatyta nepažeista. Tokiu atveju jūs esate atsakingi už tai, kad mes gautume prekę, ir už grąžinimo siuntimo išlaidų apmokėjimą. Daugeliu atvejų mes galime jums pasirūpinti siuntimo etikete.
Atšaukimo teisė netaikoma dovanų kortelėms, vartojimo prekėms, maistui ar prekėms, kurios buvo specialiai užsakytos klientui.
Klientai lauke EUDeja, negalime pasiūlyti 14 dienų grąžinimo politikos dėl galimų muitinės problemų, susijusių su PVM ir importo mokesčiais. Vis dėlto, visiems savo gaminiams suteikiame 1 metų garantiją, o remonto siuntimo išlaidas padengia klientas.
Dėl kitų sąlygų ir praktinio grąžinimo tvarkymo žr. skyrių Grąžinimų tvarkymas žemiau. Taip pat galite grąžinti prekę tiesiogiai mums; žr. skyrių Grąžinimų tvarkymas dėl išsamesnės informacijos.
Galite daugiau paskaityti Apie Švedijos teisės aktai Apie Nuotolinė prekyba Švedijos vartotojų agentūros svetainėje.
Arba skaitykite Apie jūsų teisės į EU: oficialus puslapis:
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_sv.htm
4.2 Užsakymų atšaukimas
Apie Jei norite atšaukti pateiktą užsakymą, kuo greičiau susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba, tel. informacija@barista-espresso.pamatyti. Apie Jei jūsų užsakymas jau apdorotas ir perduotas siuntimo įmonei, jo atšaukti nebegalima ir jūs privalote jį gauti. Apie Jei norite atšaukti pirkinį gavę prekes, taikoma įprasta grąžinimo teisė ir grąžinimo sąlygos. Teisė atsisakyti prekės įsigalioja nuo tos dienos, kai gaunate užsakytas prekes. Daugiau informacijos Apie Dėl atsisakymo teisės skaitykite 4.4 skyrių.
4.3 Mainų teisė
Per 14 dienų turite teisę pakeisti savo prekę į kitą prekę mūsų internetinėje parduotuvėje. Keitimo teisė taikoma. Apie prekė yra originalios būklės – ji negali būti naudota, bet gali būti išpakuota ir atidžiai apžiūrėta. Prekė turi būti grąžinama gerai supakuota originalioje pakuotėje, ir svarbu, kad ji būtų pristatyta nepažeista. Tokiais atvejais jūs esate atsakingi už grąžinimo siuntimo išlaidas. Apie Jei prekė, kurią norite pakeisti, kainuoja brangiau nei originali, mes priskaičiuosime skirtumą ir visas papildomas siuntimo išlaidas. Apie Jei nauja prekė kainuoja mažiau nei originali, skirtumą grąžinsime naudodami tą patį mokėjimo būdą, kuris buvo naudojamas perkant. Apie Norite pasikeisti prekę, susisiekite informacija@barista-espresso.pamatyti už pagalbą.
4.4 Atšaukimo teisė
Jūs visada turite teisę atšaukti savo užsakymą per 14 dienų nenurodydami jokios priežasties. Atšaukimo laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo tos dienos, kai gavote paskutinę užsakytojo prekę. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba adresu informacija@barista-espresso.pamatyti dėl pagalbos dėl atsisakymo teisės.
Kai pasinaudosite savo teise atsisakyti sutarties, mes grąžinsime jums visus jūsų sumokėtus pinigus, įskaitant standartinio siuntimo kainą, kai gausime prekes ir jas patikrinsime.
Apie Jei prekė ir pakuotė yra tokios pačios būklės, kokios buvo išsiuntimo metu, ir prekė nebuvo naudojama, nedelsdami grąžinsime jums visą sumą, atėmus grąžinimo siuntimo išlaidas. Apie Mes sutvarkėme grąžinimo siuntimą.
Jūs privalote grąžinti arba perduoti mums prekes nedelsdami ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai mus informavote. Apie jūsų išėmimas.
Apie Jei naudojote prekę ir vis tiek norite atšaukti pirkimą, galime apsvarstyti galimybę ją atsiimti, tačiau dėl to gali sumažėti jos vertė, už kurią esate atsakingi. Tokie atvejai nagrinėjami individualiai.
Atšaukimo teisė netaikoma dovanų kortelėms, vartojimo prekėms, maistui ir produktams, kurie buvo užsakyti specialiai klientui.
Klientai lauke EUDeja, negalime pasiūlyti 14 dienų grąžinimo politikos dėl galimų muitinės problemų, susijusių su PVM ir importo mokesčiais. Vis dėlto, visiems savo gaminiams suteikiame 1 metų garantiją, o remonto siuntimo išlaidas padengia klientas.
B2B klientams neturi tokios pačios grąžinimo teisės kaip privatūs klientai. Pagal Švedijos pirkimo įstatymą, B2B klientai neturi galimybės grąžinti prekių vien dėl to, kad persigalvojo. Mes nepriimame grąžinimų iš B2B klientų dėl atšauktų pirkinių. Apie mes ir klientas nesutariame Apie Kita.
4.5 Grąžinimų tvarkymas per klientų aptarnavimo tarnybą
Dėl grąžinimo turite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba, tel. informacija@barista-espresso.pamatytiPrekių grąžinimas visada turi būti patvirtintas užsakymo patvirtinimu. Jūs esate atsakingi už tai, kad prekės mums būtų pristatytos nepažeistos, o tai yra svarbu. Apie nusprendžiate grąžinti prekę naudodami kitą būdą nei tas, kuris buvo naudojamas pristatymui. Todėl įsitikinkite, kad prekė yra gerai supakuota ir originalioje pakuotėje.
Patvirtintoms garantinėms byloms ir skundams taikoma toliau nurodyta tvarka: Barista antis Espresso visos išlaidos, įskaitant siuntimą. Kai pasinaudojate savo teise atsisakyti sutarties, jūs esate atsakingi už grąžinimo siuntimo išlaidas. Taip pat turite galimybę grąžinti prekę tiesiai į vieną iš mūsų sandėlių Švedijoje; daugiau informacijos rasite toliau.
Grąžinimas nebus patvirtintas, kol Barista antis Espresso patikrino prekę. Patvirtinus grąžinimą ir atšaukus užsakymą, pinigai bus grąžinti naudojant tą patį mokėjimo būdą, kuris buvo naudojamas perkant. Apie grąžinimas nepatvirtintas arba Apie Jei siuntinys neatsiimamas (pristatymo vietoje), taikomas administracinis mokestis, lygus 350 Švedijos kronųŠie grąžinimai nelaikomi pasinaudojimu atsisakymo teise.
4.6 Grąžinimo į mūsų sandėlį tvarkymas
Jūs turite galimybę grąžinti prekę tiesiai į mūsų sandėlį, esantį adresu Järna arba vienam iš mūsų tiekėjųSusisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba adresu informacija@barista-espresso.pamatytiGrąžinimo sąlygos galioja tomis pačiomis, kaip ir aukščiau paminėtos – prekė turi būti nepakeistos būklės, originalioje pakuotėje ir nenaudota.
4.7 Išimtys dėl neatsiimtų siuntinių
Jūsų siuntinys paprastai bus pristatytas į pašto dėžutę 7–14 dienų nuo jo atvykimo, priklausomai nuo mūsų pasirinktos siuntimo įmonės. Apie Jei per šį laikotarpį neatsiimsite savo siuntinio ir jis bus mums grąžintas, taikysime mokestį, kurio dydis 350 Švedijos kronų už neatsiimtus paketus.
5. Skundai ir garantijos sąlygos
5.1 Garantija ir skundai
Į Barista antis Espresso Jums priklauso garantija visoms iš mūsų įsigytoms prekėms ir paslaugoms. Garantija galioja 1 metus nuo prekės gavimo datos. Kaip privatus asmuo, jums taip pat taikoma Vartojimo prekių pardavimo įstatymas, suteikianti jums teisę pateikti skundą per 3 metus. Kitais atvejais taikoma Švedijos vartotojų teisė, ir jūs galite perskaityti daugiau Apie tai rašoma Švedijos vartotojų agentūros svetainėje.
Mes negalime suteikti garantijos vartojimo prekėms ir maisto produktams.
Jums niekada nereikėtų mokėti už siuntimą ar grąžinimą Apie paaiškėja, kad gaminys turi defektą, kurio sukėlė ne jūs dėl netinkamo naudojimo. Prieš pateikdami skundą, visada susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba adresu informacija@barista-espresso.pamatyti kad galėtume išspręsti problemą geriausiu būdu (daugiau informacijos žr. aukščiau) Apie grąžinimo tvarkymas). Apie defektą reikia pranešti per protingą laiką nuo prekės gavimo.
5.2 Garantijos sąlygos
Garantija, taikoma Sage- atnaujinti espreso aparatai apima tik mūsų espreso aparatų funkcijas, o ne kosmetinius nusidėvėjimo požymius. Nes mūsų Sage- espreso aparatai yra renovuoti, siūlome 1 metų funkcinė garantija nuo tos dienos, kai gavote gaminį. Funkcinė garantija apima visų mechaninių ir elektrinių vidinių komponentų, tokių kaip vandens siurbliai, vidinės žarnos, sandarikliai, ekranai, garo vamzdžiai, malūno varikliai ir kt., gedimus. Garantija netaikoma išoriniams kosmetiniams nusidėvėjimo požymiams.
Visų kitų produktų, išskyrus eksploatacines medžiagas ir maistą, garantija apima tiek funkcionalumo, tiek kosmetinius pažeidimus.
Išimtis: Apie Jei norite pasinaudoti garantija ir paaiškėja, kad gedimą sukėlė išoriniai veiksniai, kuriems garantija netaikoma, jūs būsite atsakingi už visas tvarkymo išlaidas. Barista antis Espresso– nusprendžia darbuotojai Apie defektas atsirado dėl gamybos defekto arba dėl išorinių veiksnių po to, kai prekė pasiekė mus.
Espreso kavos aparatus reikia reguliariai nukalkinti, ir Apie tai nepadaroma laiku arba Apie Jei naudojama netinkama nukalkinimo priemonė, ji gali sugadinti aparatus. Apie Jei gedimas atsirado dėl nereguliaraus valymo ir nukalkinimo arba dėl netinkamos nukalkinimo priemonės naudojimo, garantija negalios.
Apie Jei įrenginys siunčiamas remontui ir nustatome, kad gedimas atsirado dėl netinkamo kliento elgesio, pasiliekame teisę imti tiek remonto, tiek siuntimo išlaidas.
Teisė pateikti skundą taikoma nepriklausomai nuo to, Apie trūkumas yra matomas arba paslėptas, jei tik trūkumas neatsirado dėl netinkamo prekės naudojimo. Apie produktas yra brokuotas Barista antis Espresso teisę ištaisyti klaidą per 6 mėnesiųTačiau dauguma remonto darbų atliekama viduje 2–4 savaitės. Apie Jei to neįvyks, turite teisę į defektinės prekės pakeitimą. Pateikus pagrįstą skundą, jums, kaip klientui, bus atlygintos visos siuntimo išlaidos. Skundai turi būti pateikti per pagrįstą laiką. Skundai, pateikti per 2 mėnesiai po įsigijimo visada laikoma, kad tai įvyko per protingą laiką.
B2B klientams mes siūlome 1 metų garantija visoms prekėms nuo įsigijimo datos. Garantija taikoma tik tiems defektams, kurie atsiranda įprasto naudojimo metu ir laikantis sąlygų, nurodytų gaminio naudotojo vadove.
Skundų ar garantinių pretenzijų atveju kuo greičiau susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Pasiliekame teisę įvertinti ir patvirtinti bet kokius defektus prieš imdamiesi veiksmų. Visos garantinės pretenzijos bus tvarkomos pagal galiojančius teisės aktus ir šias sąlygas.
Atkreipkite dėmesį: B2B klientams suteikiama teisė atsisakyti sutarties yra absoliuti ir negali būti atsisakyta net tais atvejais, kai produktas yra demonstracinis produktas su išankstine informacija ir kompensacijos pasiūlymais.
Barista antis Espresso įsipareigoja visada laikytis Švedijos nacionalinės skundų tarybos (ARN) rekomendacijų.
Klientai lauke EU (ir Norvegijoje, Didžiojoje Britanijoje bei Šveicarijoje): Deja, negalime pasiūlyti 14 dienų grąžinimo politikos dėl galimų muitinės problemų, susijusių su PVM ir importo mokesčiais. Vis dėlto, visiems savo gaminiams suteikiame 1 metų garantiją, o remonto siuntimo išlaidas padengia klientas.
Mūsų kainos klientams už miesto ribų EU Neįskaitant PVM (Švedijos PVM). PVM ir importo mokesčiai yra kliento atsakomybė ir greičiausiai bus nuskaičiuoti pasienyje.
6. Ginčai ir taikytina teisė
6.1 Ginčų sprendimas ir pagalba civilinėse bylose Į Barista antis Espresso Žinoma, tikimės, kad Jums, kaip klientui, nekils jokių ginčų. Jei tokia situacija iškiltų, pagalba teikiama per bendrą EU- ginčų sprendimo platforma. Svetainė specialiai sukurta tam, kad vartotojai galėtų laisvai apsipirkti įvairiose Europos šalyse ir gauti pagalbos. Apie Kažkas negerai. EU„:“ ginčų sprendimo puslapis sukurtas klientams, kurie apsiperka internetu iš įmonės, esančios viename iš EUšalyse ir jaučia, kad jiems reikia pagalbos sprendžiant ginčą. Apsilankykite http://ec.europa.eu/vartotojai/odr/ daugiau informacijos.
Švedijos klientai gali susisiekti su Švedijos skundų taryba (ARN), žr. arn.se.
6.2 Ginčo atveju vykdome ARN sprendimą arba atitinkamos ginčų sprendimo įstaigos sprendimą.
6.3 Galimi ginčai Apie Šių bendrųjų sąlygų aiškinimas ar taikymas turi būti aiškinamas pagal Švedijos įstatymus.
7. Atsakomybės apribojimas
7.1 Mes neprisiimame jokios atsakomybės už netiesioginę žalą, kuri gali atsirasti dėl gaminio. 7.2 Mes neprisiimame jokios atsakomybės už vėlavimus / klaidas, atsiradusias dėl aplinkybių, kurių įmonė negali kontroliuoti (nenugalimos jėgos aplinkybės). Tokios aplinkybės gali būti darbo ginčai, gaisras, karas, vyriausybės sprendimai, tiekėjų pavėluotas pristatymas arba nepristatymas. 7.3 Taip pat neprisiimame atsakomybės už jokius atitinkamo tiekėjo ar gamintojo atliktus produktų ar produktų savybių pakeitimus ir kitus veiksnius, kurių negalime kontroliuoti. 7.4 Nenugalimos jėgos aplinkybės Tokie įvykiai kaip karas, stichinės nelaimės, darbo ginčai, vyriausybės sprendimai, tiekėjų nepristatymas, brangios aplinkybės ir panašūs įvykiai, kurių negalėjome kontroliuoti ir numatyti, laikomi nenugalimos jėgos aplinkybėmis. Tai reiškia, kad Barista antis Espresso būti atleisti nuo įsipareigojimų vykdyti sudarytas sutartis.
8. Pranešimas klientams lauke EU (ir klientams Norvegijoje, Šveicarijoje ir JK)
Prieš pirkdami mūsų internetinėje parduotuvėje, pirmiausia susisiekite su mumis. Deja, negalime pasiūlyti 14 dienų grąžinimo politikos dėl galimų muitinės problemų, susijusių su PVM ir importo mokesčiais. Vis dėlto, visoms savo prekėms suteikiame 1 metų garantiją, o siuntimo išlaidas, susijusias su remontu, padengia klientas.
Mūsų kainos klientams už miesto ribų EU Neįskaitant PVM (Švedijos PVM). PVM ir importo mokesčiai yra kliento atsakomybė ir greičiausiai bus nuskaičiuoti pasienyje.
Klientai JK: Minimali užsakymo vertė yra 135 GBP. Mūsų parduotuvė netaiko PVM klientams, esantiems už šalies ribų. EU. Užsakymams iki 135 GBP pardavimo metu privalome apskaičiuoti JK PVM, ko mūsų internetinė parduotuvė šiuo metu negali padaryti. Dėkojame už supratingumą.
9. Informacija apie produktą
Pasiliekame teisę į bet kokias spausdinimo klaidas šioje svetainėje ir galutinį prekių pardavimą. Negarantuojame, kad nuotraukos tiksliai atspindi prekių išvaizdą, nes gali atsirasti tam tikrų spalvų skirtumų priklausomai nuo ekrano, nuotraukos kokybės ir raiškos. Visada stengiamės prekes atvaizduoti kuo tiksliau.
10. Sąlygų pakeitimai
Pasiliekame teisę bet kuriuo metu keisti Sąlygas. Sąlygų pakeitimai bus paskelbti internete Svetainėje. Pakeistos Sąlygos laikomos priimtomis, kai pateikiate užsakymus arba apsilankote Svetainėje.
11. Asmens duomenys ir konfidencialumas
Daugiau informacijos rasite mūsų privatumo politikoje.
12. Padėkite mums padėti jums
Apie Ar turite klausimų? Apie Norėdami sužinoti apie mūsų svetainėje siūlomus produktus, prieš pateikdami užsakymą, susisiekite su mumis. Tokiu būdu galėsime išvengti produktų, kurie gali neatitikti jūsų lūkesčių, siuntimo. Padėkite mums jums padėti.