Pereiti prie turinio

Pirkimo sąlygos

Turinys

  1. Bendrosios sąlygos
  2. Kainodara, PVM apskaičiavimas ir užsakymas
  3. Pristatymas ir siuntimas
  4. Atsisakymo teisė, grąžinimai ir keitimai
  5. Reklamacijos ir garantiniai reikalavimai
  6. Ginčai ir taikytina teisė
  7. Atsakomybės apribojimas
  8. Pranešimas klientams už EU
  9. Produkto informacija
  10. Sąlygų pakeitimai
  11. Asmens duomenys ir privatumas
  12. Padėkite mums jums padėti

1. Bendrosios sąlygos

Norint apsipirkti Barista ir Espresso (www.barista-espresso.se ir susiję domenai) turite būti vyresni nei 18 metų. Pirkimo sutartis sudaroma, kai jūsų mokėjimas yra patvirtintas užsakant mūsų internetinėje parduotuvėje.

Apie jei naudojate kito asmens asmens duomenis be jų sutikimo ir tai sukelia finansinę ar kitokią žalą Barista ir Espresso, tai bus pranešta policijai.

Mes pasiliekame teisę sustabdyti pardavimą.

Apie jei transakcija pažymima kaip rizikinga, mes pasiliekame teisę reikalauti papildomo tapatybės patvirtinimo per truid.app. Žinoma, jūs turite teisę atsisakyti, tačiau mes taip pat turime teisę atsisakyti pardavimo.

2. Kainodara, PVM apskaičiavimas ir užsakymas

2.1 Kainodara: Atsiskaitymo metu mūsų parduotuvėje kainos konvertuojamos į vietinę (europietišką) valiutą, Šveicarijos frankus, Norvegijos kronas ir Britanijos svarus, atsižvelgiant į jūsų pristatymo adresą (ne jūsų geografinę vietą!).

2.2 PVM apskaičiavimas: Visiems klientams, esantiems EU, kainos apima PVM, kuris apskaičiuojamas pagal vietinį PVM tarifą, atsižvelgiant į jūsų pristatymo adresą. PVM tarifai skiriasi tarp šalių. Norėdami pamatyti savo kainą su teisingu PVM, naudokite šalių pasirinkimo funkciją mūsų parduotuvėje (viršutiniame dešiniajame puslapio kampe).

Apie jei nenaudojate teisingos domeno jūsų šaliai, kai pridedate prekes į savo pirkinių krepšelį, vis tiek bus taikoma teisinga valiuta ir PVM tarifas atsiskaitymo metu, atsižvelgiant į jūsų pristatymo adresą.

2.3 B2B EU: Mes galime tiekti kitiems verslams EU be PVM, tačiau tai reikalauja galiojančio PVM registracijos numerio iš įmonės, kad tai būtų įmanoma.

**2.4 Klientams už EU, Norvegijoje, Šveicarijoje ir Jungtinėje Karalystėje mes neapmokestiname PVM Barista Espresso, nes mes nesurenkame PVM šių šalių atžvilgiu. Kainos mūsų parduotuvėje šioms šalims yra todėl mažesnės (be PVM), o klientai šiose šalyse atsako už bet kokius muitų mokesčius ir PVM, kurie... paimti prie sienos.

2.5 Užsakymas: Baigus užsakymą, patvirtinimas bus išsiųstas į jūsų el. pašto adresą. Patvirtinime bus pateikta visa informacija apie Apie produktus, kainas, faktūrą ir pristatymo adresą.

Patvirtinimo el. laiško apačioje rasite nuorodą, per kurią galite atsisiųsti faktūrą.

Apie jei užsakymo patvirtinime yra klaida, nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu adresu info@barista-espresso.se.

Esant prekių trūkumui arba neteisingam likučiui, Barista ir Espresso pasilieka teisę anuliuoti jūsų pirkimą. Tokiu atveju susisieksime su jumis el. paštu, kad išspręstume problemą.

Pristatymo mokesčiai gali būti taikomi, priklausomai nuo pristatymo vietos ir svorio, ir bus apskaičiuojami kasos metu. Barista ir Espresso pasilieka teisę taisyti klaidas, tokias kaip kainų informacija, akcijos, nuolaidų kodai ar produktų informacija, kuri gali būti rodomi internete arba parduotuvėje.

2.6 Mokėjimo galimybės:

Mes naudojame kelias mokėjimo metodus, kurie pateikti žemiau:

• Mokėjimo kortelės / kredito kortelės (Visa, Mastercard, Maestro, Amex, Union Pay).

• Apple Pay

• Google Pay

• Shop Pay (iš Shopify)

• Klarna Pay Later, Pay Now, Slice It, prieinamas klientams Austrijoje, Suomijoje, Vokietijoje, Nyderlanduose, Jungtinėje Karalystėje, Danijoje, Norvegijoje, Švedijoje

• Bancontact

• Ideal

Norėdami atlikti mokėjimus tiesiogiai mūsų bankui, pirmiausia susisiekite su mumis.

Tarptautiniams banko pervedimams mes taip pat naudojame Wise.com.

Mes paprastai tik rezervuojame mokėjimo sumą jūsų kortelėje ir imame sumą, kai esame tikri, kad galime pristatyti jūsų užsakymą arba Apie susitarėme su klientu Apie dėl to, kad produktas turi būti užsakytas. Anuliavimo atveju mes tiesiog atšaukiame rezervaciją.

3. Pristatymas ir siuntimas

3.1 Globalus siuntimas:

Barista Espresso / Machiels Nordic AB siunčia produktus visame pasaulyje iš mūsų parduotuvės.

Yra tam tikrų siuntimo apribojimų:

Tačiau yra gamintojų nustatytų apribojimų: kai kurie espreso aparatai ir šlifuokliai, kurie buvo sukurti EU rinkai, nėra skirti parduoti klientams už EU, pavyzdžiui, JAV, dėl įvairių priežasčių.

Klientai viduje ir už EU:

Klientai viduje EU gali automatiškai užbaigti pirkimą, nes siuntimo mokesčiai yra apskaičiuojami visiems EU šalims, Šveicarijai, Norvegijai ir Jungtinei Karalystei.

Klientai kitose šalyse pirmiausia turi susisiekti su mumis ir informuoti Apie ką jie ketina pirkti ir nurodyti pristatymo adresą, kad galėtume gauti siuntimo pasiūlymą iš mūsų kurjerių tarnybų.

3.2 Apdorojimo laikas:

Mūsų apdorojimo laikas yra iki 24 valandų normaliomis aplinkybėmis, su maksimaliu 2 dienų laikotarpiu, kai turime daug užsakymų, ir per šventes tai gali užtrukti ilgiau.

Užsakymai, pateikti savaitgaliais ir penktadienio popietėmis, bus išsiųsti pirmadienį arba antradienį.

3.3 Atsižvelgiant į mūsų vietą:

Mes siūlome galimybę atsiimti užsakymus pas mus ir mūsų tiekėjus Švedijoje daugeliui produktų, jei produktas yra sandėlyje. Norėdami atsiimti savo užsakymą, pasirinkite "Atsiėmimas" kaip pristatymo parinktį kasoje. Susisiekite su mumis adresu info@barista-espresso.se po to, kai užbaigsite pirkimą. Nepamirškite pasiimti galiojančio asmens tapatybės dokumento, kai atsiimsite savo paketą. Apie jei kas nors kitas atsiims paketą už jus, jie turi parodyti tiek savo, tiek jūsų asmens tapatybės dokumentą.

Kaina: Visada nemokama (t. y. jokių pristatymo mokesčių)

3.4 Pristatymo metodai/kurjerių tarnybos:

Mes naudojame Postnord Švedijoje, UPS, DHL, DB Schenker ir FedEx, ir visada suteikiame sekimo numerį.

3.5 Pristatymas:

• Pristatymo laikas yra 1–5 dienos Švedijoje (normaliai, priklausomai nuo atstumo ir kaip užimtos kurjerių tarnybos) ir gali būti ilgesnis už Švedijos ribų. Produktai, užsakyti pagal užklausą, užtrunka ilgiau: vidutiniškai 1–2 savaites.

• Pristatymas į artimiausią išdavimo punktą pagal nurodytą adresą. Jūsų prekės bus išsiųstos į artimiausią išdavimo punktą pagal nurodytą adresą. Kai paketas atvyks į išdavimo punktą, gausite pranešimą ir galėsite atsiimti savo paketą su ID ir sekimo ID arba keturių skaitmenų kodu. Atsiėmimas gali būti vykdomas asmeniškai arba per įgaliotą asmenį. Įgaliotinis turi parodyti tiek savo, tiek pirkėjo ID.

Siekiant apsaugoti nuo sukčiavimo, mes pasiliekame teisę pristatyti į artimiausią išdavimo punktą, kur tapatybė visada reikalaujama atsiimant. Tačiau ši paslauga ne visada yra įmanoma, nes kurjerių tarnybos ne visada siūlo šią galimybę. Tokiais atvejais mes pristatome tiesiai prie jūsų durų.

Apie jei pristatymo metu kyla vėlavimų (be mūsų informavimo Apie apie ilgesnį pristatymo laiką), susisiekite su mumis adresu info@barista-espresso.se.

3.6 Netinkamas pristatymas:

Apie jei gaunate prekę, kurios neužsakėte, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba adresu info@barista-espresso.se, ir mes jums padėsime grąžinti prekę.

3.7 Transportavimo pažeidimai:

Apie jei pastebite žalą savo pakete, nedelsdami praneškite apie tai adresu info@barista-espresso.se . Rekomenduojame nepriimti pažeisto paketo, nes jo nebeįmanoma sekti per vežėją. Apie Jei pastebėsite pažeidimus po to, kai atidarysite paketą ir tai gali būti susiję su transportu, nedelsdami susisiekite su mumis Barista Espresso.

3.8 Atsakomybė:

Mes neprisiimame finansinės atsakomybės už vėlavimus, kuriuos sukelia transporto įmonės.

3.9 Siuntimo išlaidų skaičiavimas:

Siuntimo išlaidos skaičiuojamos pagal paketo svorį ir paskirties vietą.

4. Atšaukimo teisė, Grąžinimai ir Keitimai

4.1 Bendra informacija Apie atšaukimo teisė ir keitimai

Internete barista-espresso.se turite 14 dienų atšaukimo teisę, kai perkate mūsų internetinėje parduotuvėje. Galite grąžinti prekę per 14 dienų nuo jos gavimo ir gauti visišką grąžinimą. Produktas turi būti originalios būklės — jis negali būti naudojamas, tačiau gali būti išpakuotas ir kruopščiai apžiūrėtas. Produktas turi būti grąžintas gerai supakuotas originalioje pakuotėje, ir svarbu, kad jis atvyktų nepažeistas. Tokiu atveju jūs esate atsakingas už tai, kad mes gautume prekę, ir už grąžinimo siuntimo išlaidas. Daugeliu atvejų galime jums paruošti siuntimo etiketę.

Atšaukimo teisė netaikoma dovanų kortelėms, greitai gendančioms prekėms, maisto produktams ar prekėms, kurios buvo užsakytos specialiai klientui.

Klientams už EU: Deja, negalime pasiūlyti 14 dienų atšaukimo teisės dėl galimų muitų klausimų, susijusių su PVM ir importo mokesčiais. Tačiau mes teikiame 1 metų garantiją visoms mūsų prekėms, tačiau siuntimo išlaidos remontui yra kliento atsakomybė.

Dėl kitų sąlygų ir praktinio grąžinimo tvarkymo žiūrėkite skyrių Grąžinimo tvarkymas žemiau. Taip pat galite grąžinti produktą tiesiogiai mums; žiūrėkite skyrių Grąžinimo tvarkymas dėl detalių.

Daugiau informacijos apie Apie Švedijos teisę Apie pirkimą internetu galite rasti Vartotojų tarnybos svetainėje.

Arba skaitykite Apie savo teises EU oficialioje svetainėje:

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_sv.htm

4.2 Užsakymo atšaukimas

Apie Jei norite atšaukti užsakymą, kurį padarėte, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba kuo greičiau adresu info@barista-espresso.se . Apie Jūsų užsakymas jau buvo apdorotas ir perduotas siuntimo kompanijai, todėl nebeįmanoma jo atšaukti, ir jūs privalote priimti savo užsakymą. Apie Jei norite atšaukti savo pirkimą po prekių gavimo, taikomos įprastos atšaukimo teisės ir grąžinimo tvarkos sąlygos. Atšaukimo teisė galioja nuo tos dienos, kai gavote užsakytas prekes. Daugiau informacijos Apie atšaukimo teisėms, skaitykite skyriuje 4.4.

4.3 Keitimo teisė

Per 14 dienų turite teisę pakeisti savo produktą į kitą prekę mūsų internetinėje parduotuvėje. Keitimo teisė galioja Apie jei produktas yra originalioje būklėje — jis neturi būti naudojamas, tačiau gali būti išpakuotas ir kruopščiai patikrintas. Produktas turi būti grąžintas gerai supakuotas originalioje pakuotėje, ir svarbu, kad jis atvyktų nesugadintas. Tokiais atvejais jūs atsakote už grąžinimo siuntimo išlaidas. Apie Jei produktas, į kurį norite pakeisti, kainuoja daugiau nei originalus, mes jums apskaičiuosime skirtumą ir bet kokias papildomas siuntimo išlaidas. Apie Jei nauja prekė kainuoja mažiau nei originali, mes grąžinsime skirtumą ta pačia mokėjimo priemone, kuri buvo naudojama pirkimo metu. Apie Jei norite pakeisti savo prekę, kreipkitės info@barista-espresso.se pagalbos.

4.4 Atšaukimo teisė

Jūs visada turite teisę atšaukti savo užsakymą per 14 dienų be jokios priežasties. Atšaukimo laikotarpis prasideda nuo tos dienos, kai gavote paskutinę prekę savo užsakyme. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba info@barista-espresso.se pagalbos dėl atšaukimo teisės.

Kai pasinaudosite savo atšaukimo teise, mes grąžinsime visas jums sumokėtas sumas, įskaitant standartinio siuntimo mokesčius, kai gausime prekę ir ją patikrinsime.

Apie Jei prekė ir pakuotė yra tokios pačios būklės kaip ir tada, kai ją išsiuntėme, ir prekė nebuvo naudojama, mes nedelsdami grąžinsime jums visą sumą, atėmus grąžinimo siuntimo išlaidas Apie jei mes organizavome grąžinimo siuntimą.

Turite grąžinti arba atiduoti prekes mums be jokių nereikalingų delsimo ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pranešėte mums Apie apie savo atšaukimą.

Apie Jei naudojote produktą ir vis tiek norite atšaukti pirkimą, galime apsvarstyti galimybę priimti prekę atgal, tačiau tai gali sukelti vertės sumažėjimą, už kurį jūs esate atsakingas. Tokie atvejai sprendžiami individualiai.

Atšaukimo teisė netaikoma dovanų kortelėms, greitai gendančioms prekėms, maisto produktams ir produktams, kurie buvo užsakyti specialiai klientui.

Klientams už EU: Deja, mes negalime pasiūlyti 14 dienų atšaukimo teisės dėl galimų muitų klausimų, susijusių su PVM ir importo mokesčiais. Tačiau mes teikiame 1 metų garantiją visoms mūsų prekėms, tačiau siuntimo išlaidos remontui yra kliento atsakomybė.

B2B klientams netaikoma tos pačios atsisakymo teisės kaip ir privatiems klientams. Pagal Pirkimo įstatymą B2B klientai neturi galimybės grąžinti prekių vien dėl pasikeitusių nuomonių. Mes nepriimame grąžinimų iš B2B klientų dėl atšauktų pirkimų Apie nebent mes ir klientas susitars Apie kitaip.

4.5 Grąžinimo tvarkymas per klientų aptarnavimą

Norėdami grąžinti prekes, turite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba adresu info@barista-espresso.se. Prekių grąžinimas visada turi būti patvirtintas užsakymo patvirtinimu. Jūs esate atsakingas, kad prekės pasiektų mus nepažeistos, kas yra svarbu Apie jei nuspręsite grąžinti produktą kitu būdu nei tas, kuris buvo naudojamas pristatymui. Todėl įsitikinkite, kad prekė yra gerai supakuota ir savo originalioje pakuotėje.

Patvirtintiems garantiniams atvejams ir pretenzijoms Barista ir Espresso apima visas išlaidas, įskaitant siuntimą. Kai naudojate atsisakymo teisę, jūs esate atsakingas už grąžinimo siuntimo išlaidas. Taip pat turite galimybę grąžinti produktą tiesiogiai į vieną iš mūsų sandėlių Švedijoje; daugiau informacijos žemiau.

Grąžinimas nebus patvirtintas, kol Barista ir Espresso neapžiūrės prekės. Patvirtintiems grąžinimams ir atsisakymo teisėms grąžinimas bus atliktas ta pačia mokėjimo priemone, kuri buvo naudojama pirkimo metu. Apie jei grąžinimas nebus patvirtintas arba Apie paketas nebus atsiimtas (pristatymo vietoje), bus taikomas administracinis mokestis 350 SEK. Šie grąžinimai nelaikomi atsisakymo teisės naudojimu.

4.6 Grąžinimo tvarkymas mūsų sandėlyje

Jūs turite galimybę grąžinti produktą tiesiogiai į mūsų sandėlį Järna arba į vieną iš mūsų tiekėjų. Susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba adresu info@barista-espresso.se. Taip pat galioja tos pačios grąžinimo sąlygos, kaip minėta aukščiau — produktas turi būti nepakitęs, originalioje pakuotėje ir negali būti naudojamas.

4.7 Išimtys neatsiimtiems paketams

Jūsų paketas paprastai lieka pristatymo vietoje 7–14 dienų po atvykimo, priklausomai nuo pasirinkto siuntimo kompanijos. Apie jei neatsiimsite savo paketo per šį laikotarpį ir jis bus grąžintas mums, mes taikysime mokestį 350 SEK už neatsiimtus paketus.

5. Pretenzijos ir garantijos sąlygos

5.1 Garantija ir pretenzijos

Pas Barista ir Espresso turite teisę į garantiją visoms prekėms ir paslaugoms, kurias perkate iš mūsų. Garantija galioja 1 metus nuo datos, kai gavote produktą. Kaip privatus asmuo, jūs taip pat esate apdraustas pagal Vartotojų pirkimo įstatymą, kuris suteikia jums teisę pateikti pretenziją per 3 metus. Švedijos vartotojų teisės aktai galioja Kita, ir galite perskaityti daugiau Apie apie tai Vartotojų tarnybos svetainėje.

Negalime suteikti garantijos vartojimo prekėms ir maisto produktams.

Jūs niekada neturite mokėti už siuntimo ar grąžinimo išlaidas Apie, jei prekė pasirodo turinti defektų, kurie nebuvo sukelti jūsų netinkamo elgesio. Prieš pateikdami skundą, visada turėtumėte susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba adresu info@barista-espresso.se, kad galėtume išspręsti problemą geriausiu būdu (žr. daugiau informacijos apie Apie grąžinimo tvarkymą). Defektas turi būti praneštas per protingą laiką po to, kai gavote produktą.

5.2 Garantijos sąlygos

Garantija Sage-atnaujintoms espresso mašinoms apima tik mūsų espresso mašinų funkcionalumą, ne kosmetinius naudojimo požymius. Kadangi mūsų Sage-espresso mašinos yra atnaujintos, mes siūlome 1 metų funkcionalumo garantiją nuo tos datos, kai gavote produktą. Funkcionalumo garantija apima defektus visose mechaninėse ir elektrinėse vidaus komponentuose, tokiuose kaip vandens siurbliai, vidaus žarnelės, sandarinimai, ekranai, garų vamzdžiai, malūnų varikliai ir kt. Garantija neapima išorinių kosmetinių naudojimo požymių.

Garantija visoms kitoms prekėms, išskyrus suvartojimo prekes ir maisto produktus, apima tiek funkcionalumą, tiek kosmetinius pažeidimus.

Išimtys: Apie jei norite pasinaudoti savo garantija ir paaiškėja, kad defektą sukėlė išoriniai veiksniai, kurie nėra apimami garantijos, jūs būsite atsakingi už bet kokias tvarkymo išlaidas. Barista ir Espresso-personalas nustato Apie ar defektas buvo sukeltas gamybos klaidos, ar išorinių veiksnių po to, kai produktas pasiekė mus.

Espresso mašinos reikalauja reguliaraus kalkių šalinimo, ir Apie jei tai nepadaroma laiku arba Apie naudojamos netinkamos kalkių šalinimo priemonės, tai gali potencialiai pakenkti mašinoms. Apie defektas priklauso nuo netinkamo reguliaraus valymo ir kalkių šalinimo arba netinkamų kalkių šalinimo priemonių naudojimo, todėl garantija nustoja galioti.

Apie jei mašina siunčiama remontui ir mes nustatome, kad defektas buvo sukeltas netinkamo kliento elgesio, mes pasiliekame teisę apmokestinti tiek remonto, tiek siuntimo išlaidas.

Teisė skųstis galioja nepriklausomai nuo Apie ar defektas yra matomas ar paslėptas, kol defektas nebuvo sukeltas netinkamo produkto naudojimo. Apie jei produktas yra defektuotas, Barista ir Espresso turi teisę ištaisyti defektą per 6 mėnesius. Tačiau dauguma remontų atliekami per 2-4 savaites. Apie jei tai neįvyksta, turite teisę gauti pakeitimo produktą už defektuotą prekę. Esant galiojantiems skundams, jūs kaip klientas būsite kompensuotas už bet kokias siuntimo išlaidas. Skundai turi būti pateikti per protingą laiką. Skundai, pateikti per 2 mėnesius po pirkimo, visada laikomi pateiktais per protingą laiką.

B2B klientams mes siūlome 1 metų garantiją visoms prekėms nuo pirkimo datos. Garantija apima tik defektus, atsiradusius normaliai naudojant ir laikantis produkto naudojimo instrukcijų.

Dėl pretenzijų ar garantinių reikalavimų, maloniai prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi kuo greičiau. Mes pasiliekame teisę įvertinti ir patvirtinti galimus trūkumus prieš imantis veiksmų. Bet kokie garantiniai reikalavimai bus nagrinėjami pagal galiojančius teisės aktus ir šiuos pirkimo sąlygų nuostatus.

Atkreipkite dėmesį: teisė atsisakyti sutarties B2B klientams yra absoliuti ir negali būti atsisakyta, net ir situacijose, kai produktas pasirodo esąs demonstracinis su išankstine informacija ir kompensacijos pasiūlymais.

Barista ir Espresso įsipareigoja visada laikytis Bendrosios pretenzijų nagrinėjimo komisijos (ARN) rekomendacijų.

Klientams už EU (ir Norvegijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Šveicarijoje): Deja, mes negalime pasiūlyti 14 dienų grąžinimo teisės dėl galimų muitų klausimų, susijusių su PVM ir importo mokesčiais. Tačiau mes teikiame 1 metų garantiją visiems mūsų produktams, tačiau siuntimo išlaidos remontui yra kliento atsakomybė.

Mūsų kainos klientams už EU neįtraukia PVM (švedų PVM). PVM ir importo mokesčiai yra kliento atsakomybė ir greičiausiai bus taikomi prie sienos.

6. Ginčai ir taikytina teisė

6.1 Ginčų sprendimas ir pagalba civilinėse bylose Mes, Barista ir Espresso, viliamės, kad jums kaip klientui nekils jokių ginčų. Jei tokia situacija vis dėlto iškiltų, pagalbos galite gauti per bendrą EU platformą ginčų sprendimui. Ši svetainė yra specialiai sukurta vartotojams, kad jie galėtų laisvai pirkti per Europos sienas ir gauti pagalbą, jei kas nors nepavyksta. EU ginčų sprendimo puslapis sukurtas klientams, kurie perka internetu iš įmonės, esančios vienoje iš EU šalių, ir jaučiasi, kad jiems reikia pagalbos sprendžiant ginčą. Apsilankykite http://ec.europa.eu/consumers/odr/ daugiau informacijos.

Švedijos klientai gali kreiptis į Bendrąją pretenzijų nagrinėjimo komisiją (ARN), žr. arn.se.

6.2 Ginčo atveju mes laikysimės ARN sprendimo arba atitinkamo ginčų sprendimo organo sprendimo.

6.3 Bet kokie ginčai Apie šių bendrųjų sąlygų aiškinimas ar taikymas bus aiškinamas pagal Švedijos teisę.

7. Atsakomybės apribojimas

7.1 Mes neatsakome už netiesioginę žalą, kuri gali kilti dėl produkto. 7.2 Mes nepriimame jokios atsakomybės už vėlavimus ar klaidas, atsirandančias dėl aplinkybių, esančių už įmonės kontrolės (force majeure). Tokios aplinkybės gali apimti darbo konfliktus, gaisrus, karą, valdžios sprendimus, vėluojančius ar nepateiktus pristatymus iš tiekėjų. 7.3 Mes taip pat nepriimame atsakomybės už bet kokius produktų ar produktų savybių pakeitimus, atliktus atitinkamo tiekėjo ar gamintojo, ir kitus veiksnius, esančius už mūsų kontrolės. 7.4 Force Majeure Įvykiai, tokie kaip karai, gamtos katastrofos, darbo konfliktai, valdžios sprendimai, nepristatytos siuntos iš tiekėjų, brangios aplinkybės ir panašūs įvykiai, kurie yra už mūsų kontrolės ribų ir kurių negalima numatyti, klasifikuojami kaip force majeure. Tai reiškia, kad Barista ir Espresso atleidžiami nuo savo įsipareigojimų vykdyti sudarytas sutartis.

8. Pranešimas klientams už EU (ir klientams Norvegijoje, Šveicarijoje ir Jungtinėje Karalystėje)

Prašome pirmiausia susisiekti su mumis prieš pirkdami mūsų internetinėje parduotuvėje. Deja, mes negalime pasiūlyti 14 dienų grąžinimo teisių dėl galimų muito klausimų, susijusių su PVM ir importo mokesčiais. Tačiau mes suteikiame 1 metų garantiją visiems mūsų produktams, tačiau siuntimo išlaidos remontui yra kliento atsakomybė.

Mūsų kainos klientams už EU neapima PVM (švediško PVM). PVM ir importo mokesčiai yra kliento atsakomybė ir greičiausiai bus taikomi prie sienos.

Klientams Jungtinėje Karalystėje: Minimalus užsakymo dydis yra £135. Mūsų parduotuvė neskaičiuoja PVM klientams už EU. Užsakymams, kurių suma mažesnė nei £135, turime taikyti britų PVM pardavimo metu, ko mūsų internetinė parduotuvė šiuo metu negali padaryti. Vertiname jūsų supratimą.

9. Produkto informacija

Mes pasiliekame teisę dėl bet kokių spausdinimo klaidų šioje svetainėje ir dėl prekių išpardavimo. Mes negarantuojame, kad nuotraukos atspindi produktų tikslų išvaizdą, kadangi gali atsirasti tam tikrų spalvų skirtumų, priklausomai nuo ekrano, nuotraukų kokybės ir raiškos. Mes visada stengiamės rodyti produktus kuo tiksliau.

10. Sąlygų pakeitimai

Mes pasiliekame teisę keisti sąlygas bet kuriuo metu. Pakeistos sąlygos bus skelbiamos internete svetainėje. Peržiūrėtos sąlygos laikomos priimtomis kartu su užsakymais ar lankantis svetainėje.

11. Asmens duomenys ir privatumas

Prašome peržiūrėti mūsų privatumo politiką, kad gautumėte daugiau informacijos.

12. Padėkite mums jums padėti

Apie jei turite klausimų Apie apie produktus, kuriuos siūlome mūsų svetainėje, prašome pirmiausia susisiekti su mumis prieš pateikdami užsakymą. Taip mes galime išvengti produktų siuntimo, kurie galbūt neatitinka jūsų lūkesčių. Padėkite mums jums padėti.

Pirkinių krepšelis

Jūsų pirkinių krepšelis šiuo metu tuščias

Apsipirk dabar